Ett litet tips!

Jag fick ett tips att man fick med Olgas bok "Träning för nyblivna mammor" när man börjar prenumerera på Mama. Sagt och gjort! Så nu väntar jag på att boken ska dimpa ner i brevlådan! :) Har aldrig läst tidningen Mama men ska bli spännande det också! ;) 
 
Eftersom jag gillar träning, men aldrig jobbat med den här kategorin (alltså nyblivna mammor) så kan jag mest grunderna, vilket man iof kommer väldigt långt med men ska bli kul att läsa lite mer. 
 
Länken till erbjudandet finns här, om någon är sugen! 
 
 
Bild lånad från Olgas blogg på Mamas hemsida. 
Kommentarer
Sara- mamma till Signe och Ester

Ååå mama är den bästa tidningen! Jag har prenumeranter i snart fyra år. Alltid bra reportage om kända mammor. Kram

Svar: Åå så roligt att höra! :) Kram!
Josefina Elma

2014-01-30 @ 11:33:24
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...