En elefant balanserade...

Så vad får man för ett presentkort på 1500 kronor på Svenskt tenn? 
 
Jo, en kudde, två memoblock och en liten rund tändsticksask. 
 
Helt galet egentligen, men å så jag har längtat efter den här kudden! 
 
 
Slängde upp sakerna lite snabbt i soffan
 
 
Kudden kommer få vara med de andra två randiga kuddarna, som jag visade i det här inlägget. 
 
 
Jag hade också velat köpa en grytvannte och några till bordsunderlägg, men allt det var slut som jag hade tänkt köpa, så det får bli en tur dit igen om ett tag. 
 
 
Jag hade två svarta elefant-memoblock innan flytten och efter var det bara en kvar?! Men nu köpte jag två till så vi kan ha varsin på våra skrivbord och ett nere i vardagsrummet för våra briljanta idéer som vi behöver skriva ner. Är det därför blocken räcker så länge? För att våra briljanta idéer inte kommer så ofta? Hihi! 
 
 
För övrigt så är "En elfant balanserade på en liten spindeltråd" en av Arvids favorit sånger just nu. 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...