Jaha

Klockan är tio minuter i fyra och den här tokfian har varit vaken sedan halv två, sovit fem sköna timmar med lite amning mellan. Nu har pappan kommit hem från jobbet och sover gott bredvid mig. Har blivit övertid två dagar nu, alltid lite läskigt när jag vaknar och hans säng är tom, fast han borde kommit hem. 
 
 
Igår var Arvids farmor här och hälsade på, så fick jag lite mat och middagssällskap. Det var en trevlig stund och så kollade vi på bilderna jag och Niklas beställt. 
 
 
Arvid och hans farmor
 
 
 
Tack för igår! 
 
 
Nu tänkte jag kolla på tredje och sista avsnittet av fittstim på svtplay. Jag kan varmt rekommendera det programmet, i alla fall så får jag mig en tankeställare. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Malin - nybliven tvillingmorsa till Alfred&Agnes

Sv: Ja det är underbart! Hihi

Gud va han växer din lilla gobit!
Många kramar till dig fina du <3

Svar: Ja, han växer så det knakar, hörs på långa vägar! ;) Hihi!Kram kram!!!
Josefina Elma

2014-02-03 @ 06:18:24
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Karin

Tack för Play tv tips, uppskattas alltid här borta i Kina:)

Svar: Jag tittar mycket på play på Ipaden nu när vi inte "hunnit" fixa med tvn i sovrummet ;) Vi har ju bara bott här i 4 månader ;) Det är så praktiskt med play, finns ju nästan allt att titta på. Sen finns ju swefilmer.com också med massor av serier :)
Josefina Elma

2014-02-03 @ 10:02:21
URL: http://karinolofsson.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...