Pyssel, pyssel och så lite julklappar

Idag har vi pysslat till bröllopet, Emma var här en stund på förmiddagen, sen har jag fortsatt och Niklas har också hjälpt till. 
 
Vill inte visa för mycket än, men några ej så avslöjande bilder kommer här. 
 
 
Vad kan det bli av den här rockringen? :) 
 
 
 
 
 
Sen gick jag och Arvid en promenad med födelsedagshunden! Samt premiärinvigning av overallen. 
 
 
 
När vi kom hem var maten klar
 
 
 
Vi kan ju säga så här för att inte överdriva, det tar tid att pyssla till ett bröllop. Plus att en ganska stor dag, a.k.a.  julafton, inträffar fyra dagar innan vårt bröllop. Plus att Niklas jobbar måndag till torsdag nästa vecka och har en sovdag på fredag eftersom han går av sin snurra klockan sju på fredagsmorgon. 
 
Julklappsinslagningen i år blir lite lidande av det här, men det får bli som det blir. 
 
God Natt! 
 
Kommentarer
Suzi

Åh! Den dagen jag gifter mig ska jag gå tillbaka i din blogg och plocka pysseltips!!
Jag tror rickringen blir nån sorts ljuskrona kanske?
Så himla kul med bröllop!!
Önskar er all lycka på den stora dagen och resten av livet!
Stora kramar!!

Svar: Ja precis det blev en dekoration med ljusslinga runt, att ha över fikabordet! :)
Kram <3
Josefina Elma

2014-12-21 @ 12:09:48
URL: http://www.suziettan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...