Helgen

En väldigt bra helg med möhippa igår och en lugn dag idag, eller lugn och lugn, jaga Arvid som hittar på hyss. Jag och Arvid har även varit iväg några timmar så Niklas fått ladda batterierna (läs: spela dataspel) inför en spännande vecka som startar imorgon. Arvid hoppade över förmiddagsvilan idag så vi kom inte iväg när vi tänkt, men det blev bra ändå. Linus fyller nio år på lördag så när vi handlade hö och toalättströ till Otto på djuraffären passade vi på att köpa lite gott till Linus :) 
 
Jag har uppdaterat vår bröllopslista också, lagt till några saker till listan vi har på Cervera.
 
 
Många olika smaksättare till pralinerna att välja på igår
 
 
 
Fyllningen är i skalet
 
 
 
Tydligen var det pralintema på Dessertmästarna i veckan, så nu måste jag in på play och kolla. 
 
 
Kännt citat från våra inbjudningar
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack än en gång tjejer! ❤️
 
Snart får jag nog fler bilder från igår så jag kan visa er. 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...