En sömnlös natt

Nästan i alla fall, några upphackade timmars sömn i soffan i natt efter uppdrag tuttfri bebis. Han har den senaste tiden endast ammat på nätterna och nu känner vi att tiden är inne för helt tuttfri bebis, Arvid verkade dock inte dela vår åsikt ;) 
 
Pappan kämpar på i sovrummet med nätterna nu några dagar framöver och jag sover i soffan. Var dock omöjligt att sova när bebisen tokskrek usch, men på morgonkvisten gick det lättare och vi hoppas på bättre nätter framöver. Vi använde oss lite av tassmetoden när det var möjligt och Niklas tyckte det fungerade bättre och bättre. 
 
Vårt utgångläge var inte heller så bra eftersom Arvid har alltid vaknat många gånger varje natt och endast somnat om med tutten i munnen. 
 
Det positiva för mig var att när de kom ner i morse var Arvid superglad, pju, för mammahjärtat har inte mått bra i natt ❤ Men efter det så blev jag lugnare. 
 
 
Nu har Niklas gjort gott citronvatten till mig och så ska jag äta en avokado.
 
 
 
 
 
 
 
 
Håll gärna tummarna för oss inatt! ;) 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...