En dag i Mörby

Innan lunch åkte jag och Arvid till Mörby för att umgås med min bror Marcus och hans flickvän Caro. 
 
 
Matdags, men lite svårt att fokusera när morbror springer runt och fotar. Caro matar Arvid, första gången någon annan än jag och Niklas matar honom ❤ Det gick hur bra som helst
 
 
Ni ser hur blond han är, min lilla blondi! 
 
 
Jag kunde luta mig tillbaka i soffan så fick de hålla koll på lillpillarn
 
 
 
Arvid och Caro leker Tittut! 
 
 
 
 
Sen åkte jag och Arvid till Mörby Centrum och fikade med Carro och hennes dotter. De var väldigt intresserade av varandra. 
 
Jag hann även förbi Arninge för att köpa hö till Otto och en ram till vardagsrummet. 
 
 
Den här bilden fick jag av Niklas på deras kvällspromenad. Jag är så kär ❤
 
 
Nya mössan var lite stor, men så fin! Han fick en röd Polarn och Pyret-mössa av sin farfar när han var ganska nyfödd, den har använts flitigt men har blivit för liten så det var dags för en ny. Hittade denna på deras rea i somras, perfekt. Deras mössor är så bra, för de sitter inte åt för hårt runt huvudet. 
 
 
Får se om jag spar dagens Idolavsnitt tills imorgon så jag och Niklas kan se det tillsammans. 
 
Hoppas ni får en trevlig kväll! 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...