En dag att minnas

Igår gjorde jag ett försök att rita en barnvagn till kortet som Arvids kusin skulle få. Trots bebis som for runt så blev jag riktigt nöjd. Jag skriver fortfarande Arvids kusin eftersom hon ännu inte fått något namn. 
 
 
Ett kort och en liten present
 
 
 
Under "En dag att minnas" är det tre hjärtan med vikt, längd och födelsetid i. 
 
 
I paketet gömde sig en fin kofta, som jag även hade velat ha till Arvid men den fanns inte i hans storlek. 
 
 
 
Förresten så luktar det brandrök här nu, jag tycker så synd om alla som är drabbade. Hoppas de kommer till rätta med skogsbranden i Sala. 
 
Imorse klockan sex vaknade jag av den högsta åskan jag nog någonsin hört, till och med Arvid vaknade. Usch vad jag tycker det är obehagligt med åska och blixtar, tur att Niklas var hemma. Eftersom min hund när jag växte upp också avskydde oväder så var vi noga när vi skaffade Linus att inte visa oss berörda av åska, blixtar och fyrverkerier. Det har faktiskt fungerat med honom, han bryr sig ingenting, skönt. Eller fyrverkerier på nyårsafton när han är ute på promenad kan han tycka är lite läskigt, men inomhus bryr han sig inte. 
 
 
Hoppas ni får en trevlig dag
Kommentarer
PA

Skönt att Linus inte är rädd för åskan.

Svar: Ja verkligen! Lite skillnad mot Mimmi!
Josefina Elma

2014-08-07 @ 15:16:52
Sofia

så fin present :D

Svar: Tack! :)
Josefina Elma

2014-08-07 @ 18:12:39
URL: http://byfia.com
Elin - Livat på torpet

Men så duktig du är!!
Och den koftan, fast turkos, har jag köpt till Ingrid med. Så himla fin :)

Svar: Tack så mycket! :)
Ja den tröjan är verkligen fin!
Josefina Elma

2014-08-07 @ 21:32:29
URL: http://blogg.loppi.se/elinteg
Sandra Katarina, Tvåbarnsmamma <3

Ååh så fint kort det blev :D

Svar: :)
Josefina Elma

2014-08-17 @ 11:19:02
URL: http://sandrakatarinas.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...