Allt och ingenting

Idag har jag gjort allt och ingenting. 
 
 
  • Lämnat in urinprov, fanns dock ingen remiss så jag fick springa fram och tillbaka mellan provtagningscentralen och spec mvc.
 
  • Druckit te och tittat på vänner. 
 
  • Masserat min snälla sambo innan han åkte iväg till jobbet. Så bra det gick med gravidmage. 
 
  • Släppt in hantverkare två gånger i lägenheten för mätningar till ventilationen. 
 
  • Haft våra köpare av lägenheten här, så hon kunde visa upp den för sin 90-åriga mamma från Tyskland.
 
 
 
Nu ska jag gå ut med Linus och sedan iväg till gymmet
 
Sedan kommer jag VILA gott i soffan! 
 
Pju! 
 
 
 
Kommentarer
Susanne

Låter som en helt okej dag! Jag hoppas att allt ska gå bra för er med graviditeten. /Susanne

Svar: Jo, helt ok! Lite jobbigt bara att flänga runt när man är gravid. Så nu ska jag bara ligga i soffan hela kvällen! :) Tack! :)
Kram
Josefina Elma

2013-09-02 @ 16:47:02
URL: http://www.susannekleman.se
Johanna

Åh, "vänner" är ett bra tidsfördriv!

Svar: Ja, verkligen! Kan se på det hur mycket som helst! :)
Josefina Elma

2013-09-02 @ 16:47:20
URL: http://nannna.se
Emelie Petersson

Det låter som att du har en riktigt aktiv och trevlig dag :-)

Sv: Jaa, det är så härligt och jag blir så glad :-) tack snälla du :-) Kram

Svar: Aktiv ja! trevlig nja, tycker inte om när främmande människor är hemma och skräpar ner ;) men som tur var så borrade de ingenting idag. Men skönt att träna! Så nu är jag såå trött.
Kram!
Josefina Elma

2013-09-02 @ 17:19:56
URL: http://syrum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...