Sofflösa

Ja, då var vi sofflösa nu och en vecka framåt. 
 
Så nu sitter vi här i vardagsrummet på varsin kontorsstol! :p 
 
Vi har iof soffan i nya huset från och med på måndag, men jag kan ju inte åka dit och slappa ännu ;) 
 
 
Kolla vad vi hittade under soffan! 
 
 
 
Linus älskar att leka med tomma pantflaskor och ibland hamnar de under soffan. 
 
 
Vår fina soffa som vi sålde idag. 
 
 
Snyggare och mörkare i verkligheten. På bilden tom på kuddar och mysiga filtar, eftersom vi ville visa hur den såg ut i annonsen. 
 
 
Jag får berätta historien om soffköparna någon dag! 

Superrolig man som ringde och ville köpa vår soffa! :p 
 
Kommentarer
Mli - Mamma till Elton ♥

Det mesta sitter fast :) Har dock två malmbyråer som ska borras fast :) ganska omgående då han nu tar sig väldigt bra :)

Kram och trevlig helg!

Svar: Skönt att det mesta sitter fast i väggen! :) Ja, nu går det undan!

Trevlig helg till er med!
Kram!
Josefina Elma

2013-10-04 @ 20:27:14
URL: http://idamli.blogg.se
Johanna

Nämen titta! Tänk om jag kunde haft massa lokaflaskor istället för cola.. haha

Svar: Ja, det hade varit lite bättre! ;) Även fast jag tycker att det är lite onödigt att köpa bubbelvatten, men det är sååå gott! ;)
Josefina Elma

2013-10-05 @ 23:24:49
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...