Onsdag idag


Har idag fått iväg mina papper till jobbet om godkännande av min graviditetspenning samt ledighetsansökan för den och föräldraledigheten. Eftersom mitt vikariat går ut 31/12-13 så var det inte så svårt att veta hur lång ledigheten skulle vara! ;) 
 
Lyckades även få iväg lite papper till banken. 
 
Bättre sent än aldrig att få iväg dessa papper! 
 
 
♥ ♥ 
 
 
Efter psykologen gick jag och Niklas och fikade varsin smörgås i Mörby Centrum. 
 
 
♥ ♥ 
 
 
Sen blev det en trevlig lunch idag med två fina mammor och deras söta bebis, som sov så gott hela tiden! :) 
 
En av mammorna virkar till minne av deras förstfödda son. Så jag har idag beställt en barnvagnsmobil därifrån. Det kommer bli en med pingviner
 
Gå gärna in och kika på hennes hemsida Videung här, kanske finns något ni vill beställa! 
 
 
Här är ett exempel på en barnvagnsmobil som hon har virkat
 
Så fint!!!
 
 
 
 
Sedan gick jag hem och sov TVÅ TIMMAR på soffan! Så skönt! 
 
 
 
 
Kommentarer
Johanna

Låter som en bra dag! :D

Svar: Ja, verkligen! :)
Josefina Elma

2013-10-02 @ 22:37:50
URL: http://nannna.se/
IDa mamma till collin 💙

Men gud så fin! Den kommer brorsan gilla! :)
Du måste hojta till när du får bhn så jag vet att du fått den :) stor kram!

Svar: Den har nog kommit, har fått ett sms, måste bara åka och hämta ut paketet, tror jag kan göra det imorgon! Hoppas det är bhn!! :) Ja, hon gör så fina saker! Ska bli kul att se hur vår blir! :)
Josefina Elma

2013-10-02 @ 22:39:44
URL: http://idasmirakel.vimedbarn.se
Sara - mamma till Signe och Ester

Så fin barnvagnsmobil! Vad duktig hon är :)

Svar: Ja, visst är de fina! Hon gör vad för figurer man vill! Så det är kul! :)
Josefina Elma

2013-10-03 @ 07:11:59
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Sara

Visst är det härligt när man fått gjort allt sådant pappersarbete! Och vad fina grejer, ska in och kika själv nu, vem vet vad man hittar :)

Svar: Ja, så skönt när man fått det gjort! Speciellt när man vet att det är flera dagar/veckor för sent! hahaha!Ja, hon gör väldigt mycket fint. Hon gör ju på beställning så man kan välja vad man vill!
Josefina Elma

2013-10-03 @ 09:05:50
Jennie - mamma till Leonard

Men så söt vagnmobil :D

Svar: Ja, hon gör så mycket fint! Det roliga är att hon gör på beställning så man kan välja vad som helst! :)
Josefina Elma

2013-10-03 @ 09:47:43
URL: http://jenniethefrog.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...