En kall höstdag

Andra morgonen jag vaknar upp till minusgrader, idag 5 minus. Som tur är så skiner solen fint, både igår och idag. 
 
Nu får jag äntligen ha Niklas hemma på nätterna ett tag. Känns skönt, jag vill gärna att han är hemma på nätterna, speciellt nu när vi inte fått igång tvn i sovrummet. 
 
Jag och Linus ska alldeles strax åka till Emma och Livia, får se om jag hittar dit från huset ;) Det som kan ställa till det är den stora "rondellen" i rissne, ser olika ut varje gång jag kör där. 
 
Men först soffhäng, Nyhetsmorgon och IKEA-katalogen.
 
 
Kommentarer
Karin

Tänker du på korsningen vid SEB? Man får vara lite försiktig när man byter fil där har jag märkt. Men det börjar bli mer "klart" nu, mot i somras :)

Svar: Ja precis! Så som det varit fram tills nu var det lite läskigt att byta fil! Men nu måste man verkligen veta var man ska för man kan inte åka några ärevarv runt rondellen ;)
Josefina Elma

Sara

Mysig start på dagen. Själv tar jag och tösen igen lite sömn efter dopet igår! Mys i soffan - det bästa att starta veckan med <3

Svar: Mysigt det låter! :)
Josefina Elma

2013-10-21 @ 11:59:45
johanna

"ser olika ut varje gång jag kör där" HAHA jag vet vad du menar, jag tycker också att vissa ställen ser olika ut hela tiden!

Snart får vi upp till 15+ så värmen kommer! Hihi
Hoppas du får en bra dag. KRAM

Svar: Haha! :)Ha en bra dag!
Josefina Elma

2013-10-21 @ 15:34:01
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...