Det fulaste i köket?

Nu är det så här att vi har en fin inbyggd mikrovågsugn i lägenheten vi bor i nu. 
 
 
 
MEN nu när vi flyttar kommer vi behöva köpa en mikro som ska stå på köksbänken och jag tycker verkligen inte att det är snyggt. 
 
 
Hittade dock en lite snyggare mikrovågsugn igår när jag googlade runt lite. 
 
I förra lägenheten hade vi en liknande fast den äldre modellen. 
 
 
 
Kanske blir någon av de här! 
 
 
 
 
 
 
Och ni hurtiga männsikor som tycker att vi kan bygga in en mikrovågsugn själva, så kan jag säga att vi inte kommer göra det :D Inte nu i alla fall. 
 
 
 
Kommentarer
Cissi

Haha! Vi ställde micron i tvättstugan.. Så sällan den används ändå ;)

Svar: Jaha! Hihi!! Ja, så kan man ju göra! ;) Vi gör gröt nästan varje morgon, och så värmer vi på matlådor ibland, så den får nog stå i köket! :)
Josefina Elma

2013-10-03 @ 10:44:39
URL: http://nastanperfekt.blogg.se
Johanna

Våran micro går inte att ställa på ett bra ställe i köket, det är ju helt fel byggt haha! Jag tröttnade på att den stod på köksbänken, så nu står den på köksbordet. Haha jäkla micro!

Svar: Ja, verkar vara fler som inte gillar mikrosar! ;)
Josefina Elma

2013-10-03 @ 12:17:54
URL: http://nannna.se/
Elin - Livat på torpet

Haha, jag tycker också att dom är otroligt fula. Av den anledningen har vi inte nån heller ;) Och det går som en dans, krävs bara lite mer planering. (säger säkert annat nu när ingrid snart börjar äta barnmat som ska värmas på ;))
Kram

Svar: De tar stor plats och ser inte så fina ut, tyvärr. Hahaha! Ja, får se om det blir en mikro då?! ;)
Kram!
Josefina Elma

2013-10-03 @ 13:07:02
URL: http://www.elinteg.se
Malin - Collins mamma

Svar: Hahah, jaa, jag var också alltid dövarm när jag var gravid!! Men nu är jag tillbaka till mitt frusna jag igen ;D

Åh.. tycker också det är fult med microsar som inte är inbyggda!! Vi har inbyggt nu och när vi flyttar så kommer det förmodligen inte att vara så... Men jag hoppas att man kan välja att man vill ha den inbyggd för annars så tar ju micron upp så mkt yta på arbetsbänken!! :/

Svar: Hihi! ja många som inte gillar micron!! Åå hoppas ni får den inbyggd! För visst skulle ni flytta till nybygge? :D
Josefina Elma

2013-10-03 @ 15:25:07
URL: http://malinsu.blogg.se
Marre

Haha, vi gillar inte heller micron så vi har den i ett vanligt köksskåp så är det bara att stänga köksluckan när man är klar så slipper man se den ;)

Svar: Tänk att det är så många som inte gillar micron!? ;)
Josefina Elma

2013-10-03 @ 19:06:07
URL: http://frucullin.blogspot.com
Helen

Kolla höjden o bredden inuti innan ni köper. Har liknande micro hemma i om man snabbt vill värma vatten i flaska så funkar inte det då flaskan är för hög. Vissa formar går heller inte in i den. Än mer störande än platsen den tar ;)

Svar: Åå tack så mycket för tipset! Det har jag inte tänkt på. Men med vår förra mikro fick man med en ställning så flaskan kunde halvstå i mikron, men det kanske inte fungerar så bra?
Josefina Elma

2013-10-03 @ 21:08:33
Karin

Ja, microsar är bra att ha, men tar ju så jäkla mycket plats ;) Vi hade tur som hade en färdig hylla för micro när vi flyttade in..tur nog så passade den micron vi hade där med =)

Svar: Vilken tur! Perfekt!
Josefina Elma

Camilla ♥ 130510

Det finns ju en hel del coolt nu :D Jag gillade dessa du visade :D

Svar: Ja, de jag visade är iaf bland de snyggare! :)
Josefina Elma

2013-10-04 @ 16:50:38
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Helen

Jo men det kan fungera. Men kolla bredden. Om du har ett litet hum om de saker ni brukar ha o värma mat i så den inte blir för smal :)

Svar: Tack för tipsen! :)
Josefina Elma

2013-10-04 @ 23:22:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...