Viktiga datum

Ensam hemma ikväll, sitter i soffan och mår rätt ok, pratar med min superduper kompis på Ipaden. Springer sen iväg lite snabbt för att kolla en sak i lådorna i köket. Ser då det här. 
 
 
Niklas har handlat bröd idag. Det jobbiga är inte att han handlat bröd, utan det jobbiga är brödets utgångsdatum, 11 maj, Emils tänkta BF! Ett av dem datum som alltid kommer betyda extra mycket för mig! 
Tänk att det här kan trigga igång mina tårar! Blir extra påmind om att Emil inte finns i livet, att min son är död, att jag saknar honom otroligt mycket, min skatt, min älskling! 
 
Kommentarer
:)

Superduperkompis kan du vara själva! :) <3

Svar: ;) <3 kram
Josefina Elma

2013-05-03 @ 21:04:54
erikasblogg.se

Skickar en varm cyberkram till dig, vännen!

Svar: Tack! <3 Kram
Josefina Elma

2013-05-03 @ 22:24:46
URL: http://erikasblogg.se/
Karin

Kram!

Svar: Tack! Jag har försök flera gånger att följa din blogg via bloglovin, men det fungerar inte?! Vet inte varför?!
Kram
Josefina Elma

Karin

Svar: hmm..måste man registrera sin blogg för att andra ska följa? för jag är inte registrerad där iaf..sen läste jag på Erikas blogg (http://erikasjodahl.blogg.se/) att bloglovin strular..om det kan vara det?

Svar: Nä, man behöver inte vara registrerad. Ja, bloglovin har strulat en del, med att lägga upp inlägg, men jag har lyckats lägga till andra bloggar, och din har jag försökt lägga till flera gånger, även för ganska länge sedan! Ska prova igen nu! Håll tummarna! :)
Josefina Elma



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...