Skogen är borta...

...och fjärilen kan flyga fritt igen! ;) 
 
 
Ja alltså, jag har rakat benen! Haha! :D Niklas som sa att skogen är borta! 
 
Jag tatuerade mig när jag var ungefär 22 år, och då hade jag haft den här bilden i min plånbok sedan jag var 18 år och följde med en kompis som tatuerade sig. Efter flera år kände jag mig säker på att jag ville ha motivet och då vågade jag tatuera mig. Jag var rädd att jag skulle ångra mig! Men det har jag ännu inte gjort! Jag hittade bilden i en tidning, en bild på en brosch, som sen fick bli min första tatuering. 
 
Tyvärr är det ett sträck för lite på ett ställe, som jag upptäckte dagen efter. Men jag har inte brytt mig om att göra om den. Skulle göra det, men den var tvungen att läka först och sen orkade jag inte bry mig. 
 
Hittar ni var sträcket fattas? 
 
Har ni några tatueringar?
 

Jag planerar en tatuering till minne av Emil! Jag kommer tatuera in alla mina barns namn och datum! Eller vilket tema jag nu väljer! Men det får vänta tills jag får tatuera mig efter graviditeten och amning! 
 
Kommentarer
Camilla ♥ Äntligen mamma!

Här har jag varit borta alldeles för länge!
Är du gravid? Stort grattis :D

Svar: Tack så mycket! :) Spännande och nervös resa!
V. 14+5 idag!
Kram!
Josefina Elma

2013-05-17 @ 21:34:53
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Camilla ♥ Äntligen mamma!

Åh vad roligt :D Kram!

Svar: :)
Josefina Elma

2013-05-17 @ 21:41:53
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...