Middag vid havet

Idag var vi och tittade på ett radhus i samma område som förra veckan, men vi kände inte för det.
 
Vi köpte med oss mat från McDonalds och satte oss vid vattnet i Hägernäs Strand. Mysigt! 
 
På McDonalds i Täby Centrum har de en supergod smoothie med mango och ananas, MEN de hade inte den i Hägernäs :( Och det var den jag ville ha! Mina gravidhormoner tyckte att det här var något jag skulle bli ledsen och nästan börja gråta för :) Jag var iof väldigt trött efter jobbet också...
 
 
Kommentarer
Camilla

Det behövs inte så mycket hormoner för att gråta när man blir sugen på glass. Var inne på Max och skulle ha lyxshake. "Nej, den är slut", "en glass då", "nej, alltså, glassmaskinen är sönder". Jag bara "NÄÄJ!!!". Började typ gråta :)

Svar: Hahaha!!! Ja precis! Vill man ha så vill man!!! Jag var såå törstig och längtade efter den så mycket! ;)
Josefina Elma

2013-05-07 @ 20:03:28
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...