Imorgon

Jag kände mig väldigt ledsen och trött när jag kom hem från jobbet. När jag hämtat Linus hos mormor gick vi förbi  och tittade om träden hade börjat blomma. Och visst hade dem det! Så fint! Funderar på att ta med några sådana kvistar till Emil imorgon. Jag känner mig ledsen inför morgondagen! Att Emil inte får födas då, att han redan har födds och tyvärr även gått bort. Han fick sina änglavingar alldeles för tidigt. Jag önskar du vore här och kunde uppleva livet med mig och din pappa. 
 
Jag Älskar Dig
För Alltid
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Karolina

Extra många kramar till dig/er idag och imorrn!!!! <3

Svar: Tack så mycket! <3
Josefina Elma

2013-05-10 @ 18:45:23
Johanna - Life by Me

Hade ni BF imorgon? Usch vad jobbigt :( Många kramar!

Svar: Ja! Det blir en annorlunda dag än vad vi hade hoppats på! <3 Kram
Josefina Elma

2013-05-10 @ 23:41:30
URL: http://lifebyme.se
Hanna Karlsson

Tänker på dig. Kram!

Svar: Tack! Kram <3
Josefina Elma

2013-05-11 @ 07:50:02
URL: http://hannafialotta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...