Vapiano Skrapan

Det bästa med mitt jobb är att jag har fått en sån fin vän som Sanna! 
 
Ikväll åt vi middag på nya Vapiano i Skrapan. Det var verkligen superbra där! God mat såklart, men det är ju självklart! ;) Fina samtal om allt mellan himmel och jord. Hon är en av dem som vågar och vill prata om Emil. När hon säger hans namn blir mitt mammahjärta så varmt! Tack Sanna! 
 
"Människor som tar det lugnt lever ett långt och friskt liv".
 
Citerar Sanna "vill gärna vara del av den skaran människor" :) 
 

Sanna är en fin vän som gärna delar med sig av snuskiga tunnelbanehistorier till mig, som är sådär lagom baterienojig :) Ena var om en liten flicka som slickade på handtaget i tunnelbanan medan pappan tittade åt andra hållet! *Ryser* 
Nu har hon en ny historia som jag ska få höra på tisdag på jobbet, alltså en riktig cliffhanger. Tack Sanna, kan knappt vänta... ;) 
 
Vad har ni andra ätit för gott till middag denna fredag? 
Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Det är ju såååå gott & italienskt kan vara något av det bästa som finns.

Svar: Ja, verkligen! Supergott! :)
Josefina Elma

2013-03-23 @ 03:37:49
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Karin

åh kul! såg att dom gjorde reklam för Vapiano Skrapan på t-banan idag och tänkte att jag skulle vilja kolla in det =)

Svar: Jag hade missat den reklamen, men en kompis visade mig det igår när vi var påväg dit! Såg inte ut som deras färger/tema, nog därför jag missat det! Det var ljust och fräscht! Det var som en loungedel och sen en/två matdelar! Vi satt i början vid ingången, där var det inte så hög ljudnivå! Skönt! Kan rekommenderas! :)
Kram
Josefina Elma

Karin

Ja men då ska jag kolla upp det sen! =)

Svar: :)
Josefina Elma



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...