Torsdag

Torsdag =Torsdagsfika på jobbet.
Varje torsdag ansvarar en för frukosten, och idag blev det frukt "en masse" med kvarg och olika nötter och fröer. Hur gott och nyttigt som helst. 
 
Idag flyttar mina föräldrar det stora lasset hit till vårt närområde! Niklas har varit med och hjälpt till! Det var ju synd att jag jobbade och inte kunde hjälpa till! ;) 
 
Varit ute en del idag på jobbet och det var hur kallt och blåsigt som helst. 
 
 
Lite vår och sommar på det här då! Eller vad säger ni? 
 
Kommentarer
Amanda

Vilka härliga bilder, ja nu längtar man ju inte mindre direkt!:-)

Svar: Tack! Ja, man blir sugen på lite värme nu! :)
Josefina Elma

2013-03-21 @ 20:19:02
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Helen.HUSnrNIO

Vi kör samma grej med frukost på min arbetsplats men på onsdagar.
ag har dock inte tänkt på att köra på endast frukt och nötter... Lät ju gott.
Härliga bilder och ja - det får gärna bli vår/sommar nu!
Trevlig kväll!

Svar: Hon hade verkligen gjort superfint!! Så gott!! Mättande också!! Det är mysigt att ha det sådär mitt i veckan, som annars kan vara rätt trög.
Trevlig kväll till dig med!! :)
Josefina Elma

2013-03-21 @ 20:59:16
URL: http://husnrnio.se
Karin

Härliga sommarbilder! =)

Svar: Ja, jag kände att det behövdes! :)
Josefina Elma

Mamma Annika

Kan det vara från en midsommarafton med fint väder i Roslagen? Och Linus badar i Largen! Härliga tider och snart är vi där igen. Håll ut!
Kramkram

Svar: Stämmer bra det! :)
Josefina Elma

2013-03-22 @ 12:12:03
Sara- mamma till Signe och Ester

Ja, vår och sommar nu tack! Fy vad det är kallt och blåsigt även här i Skåne :(

Svar: Håller med!
Josefina Elma

2013-03-22 @ 16:10:30
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...