Söndag

Lite bilder från idag...
Alla lådor och skåp är ihopmonterade i pysselhyllan! Nu ska bara allt pyssel in!
 
Hittade en fin ängel idag! 
 
Har äntligen hittat alla bokstäver till E. M. I. L. 
 
Tände ett ljus hos min Älskling! Förberedde inför hans tre månadersdag imorgon!
 
 
Hade tänkt köpa en snygg stol från kartell till pysselhörnan, men insåg sedan att jag behöver en stol med rullhjul, tyvärr. 
Åkte till IKEA för att köpa en datorstol, men så fanns inte den färgen som jag ville ha...
 
Åkte sedan med Niklas och Linus för att köpa godaste kinamaten, mums. Nu ska kvällen avslutas i soffan, under filten med "Vänner" och en inredningstidning. Fortfarande förkyld så jag orkar inte pyssla med allt pyssel ikväll! 
 
Hur har er dag varit? 
Kommentarer
Johanna - Life by Me

Jag har jobbat idag, och sen inte gjort så mycket mer :)

Vilken fin pysselhylla! En sån skulle jag också vilja ha nånstans, men vete tusan vart den skulle rymmas... :)

Svar: Tack!! Förstår att du inte gjort nått mer om du jobbat! Brukar räcka bra det! :-)
Ja vi visste inte riktigt var vi skulle pressa in den, allt som stod där förut är nu utspritt i lgh!! Måste ta tag i det sen när jag orkar!! Trevlig kväll!!
Josefina Elma

2013-03-10 @ 21:10:29
URL: http://lifebyme.se
Camilla

Vaknade med tungan fastklistrad i gommen och med en smak som något gått och dött i munnen. Ost och vinet gjorde sig påmint från igår. Barnloppis, köpte en mössa. Arninge, köpte för stora regnkläder så nu kan I tälta till våren. Käkade på Max. Gudars vad god lyxshaken är! Hem, promenera och söva barn. In, söva mig själv. Planera och veckohandla, tvätta, putsa fönster. Laga middag. Natta en timme. Vad mycket man hinner om man får chansen att skriva ner det!

Svar: Vilken dag!! Allt det efter gårdagen! Bra jobbat!! :) Hahaha, så stora regnkläder!! Oj oj!! men trevligt att ni kan tälta till våren ;)
Josefina Elma

2013-03-10 @ 21:37:38
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...