Roligt läkarsamtal

Ungefär tre veckor efter Emil föddes ringde en läkare upp mig angående min sjukskrivning. Jag hade då väldigt mycket tankar som snurrade i mitt huvud och var allmänt förvirrad. Det tog först en stund innan jag förstod vilken läkare det var som ringde. 
 
En del av samtalet: 
 
Jag: "Var det du som tog ut min livmoder?"
Vet inte vad läkaren svarade, men typ "ja".
 
Efter några minuter: 
Jag" Sa jag att det var du som tog ut min livmoder?"
Läkaren, med en lugn och allvarlig ton: "Ja, men jag förstod att du inte menade det, för det hade inte varit så bra" 
 
Hahaha, NÄ, det hade verkligen inte varit bra!!!!! Jag menade såklart min moderkaka! 
 
Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Men ja, massor gott ;)

Hahaha.. livmoder :D

2013-03-04 @ 09:36:58
URL: http://idamli.blogg.se
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Hihi aah.. men inte lika roligt att komma hem från förlossingen utan bebis ;) Men häftigt med CTG:n somsagt :) Nu längtar man bara ännu mer också då man hörde bebisgråt i väntrummet.. nåååh :)

2013-03-04 @ 09:41:42
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...