Ouppmärksam?

Ser ni de två gråa och ganska stora förvaringslösningarna med små lådor på bordet? 
 
 
Vad bra! 
Skönt att någon gjorde det. 
 
För det gjorde inte min pojkvän. Även fast pysselhörnan är det första man ser när man kommer in i vårt vardagsrum.
 
När han varit hemma ett par timmar så frågar jag honom om han sett vad jag köpt. Icke då! Han är helt otrolig! Hur kan man inte se dessa två!?!
 
Lite rörigt i pysselhörnan nu eftersom jag idag började organisera i lådorna. Därav det organiserade kaoset  ni ser. Har ej tagit bort plasten på det jag köpte idag. Men det kommer! Ingen stress! :) 
Kommentarer
Camilla

Haha! Min gubbe är likadan, en ny tavla på väggen, "Ser du inte?" Han helgarderar sig med "har du klippt dig?".

Jag har en Dymo om du vill låna.

Svar: Kan tilläggas att Niklas visste att jag skulle åka iväg och köpa någon slags förvaring till bordet!! :D
För två år sedan satte jag en stor julgran i det hörnet, men den missade Niklas också! Hahaha!!

Åå, stod och kände och klämde på en sån på Clas Ohlsons. Men det blev så mycket att bära! Men ska nog köpa en sån! Men då vet jag var jag kan låna om det krisar!! :)
Josefina Elma

2013-03-17 @ 22:11:15
URL: http://omlivetefter.blogspot.se
Mandy - Mamma och änglamamma

Låter som Marcus haha! Jag hade bytt från svart till vit matta i vardagsrummet, och från knallrosa till vita gardiner.. han såg INGEN skillnad.. helt otroligt :P

Svar: Haha!! Vad ska man göra åt dem egentligen!! :D Man ser väl skillnad? Jag märker minsta lilla förändring här hemma! När Niklas städade en gång la han några prydnadssaker annorlunda... :) Sådana små detaljer är viktiga, men han såg då ingen skillnad! :) Såg inte alls snyggt ut när han hade varit i farten!
Josefina Elma

2013-03-17 @ 22:13:23
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se
Angelica

Nä men gud vad smarta var hittade du dom???
Jag har allt mitt scrapp i Gekås kassar inte så bra, och det blir ju aldrig av att jag plockar fram sakerna då heller.
Sen letar jag efter BRA förvaring till papperna där man ser vad man har och dom är lätt åtkomliga. Har just nu bara såna stora mappar som finns att köpa till. Förslag???

Kram

Svar: Ja, de är hur smarta som helst! :) Hittade dem på Clas Ohlson. Finns i flera olika storlekar! Stabila är dem också!
Förstår vad du menar. Jag hade allt mitt i lådor i en garderob tidigare, de var iof bra lådor med förvaring men det var så fullt i garderoben så jag orkade aldrig ta ut och pyssla.

Har tittat lite på dem här till pappren

http://www.skaparlusten.se/10-st-stackable-paper-tray/2079-0

Men jag vet inte om de får plats i min hylla.
Josefina Elma

2013-03-17 @ 23:04:40
URL: http://mittangalbarn.blogg.se
Helena Sanhueza

Haha :) Här är det likadant! Spelar ingen roll hur mycket eller lite man ändrar på, Felipe ser det inte ändå! Haha :D Verkar som de flesta män är lika uppmärksamma på sin omgivning...

Svar: :) Vad kan det bero på egentligen?! Hahaha!!Fast det kan ju vara bra också, så vi kan ändra bäst vi vill utan att de märker! :)
Josefina Elma

2013-03-18 @ 07:40:12
Camilla ♥ Gravid

Haha så typiskt killar ;)

-Ja det tror jag med :P Trots att lilleman sparkar allt vad han kan så Leo´s näsa flyger upp i luften så ligger han gärna kvar :)

Svar: Ja, verkligen! :)

Vad gulligt!!
Josefina Elma

2013-03-18 @ 08:12:17
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Anna Källström

Hehe, jag tyckte precis som du förut. Hur kan han inte se allt nytt jag gjort/köpt?
Jag har varit rejält tyst om sånt sedan han slutade snusa och jag inte märkte det på TRE MÅNADER! Hur kunde jag missa det???

Tycker det verkar som ni har det så fint hemma!

Svar: Hahaha!! :) Oj då, ja då förstår jag att du varit tyst! :) Ja, hur kunde du missat det? :) Luktar inte det lite när man pussas? :)

Tack så mycket! :) Nu är det tyvärr väldigt mycket saker överallt! Men i sinom tid så kommer det bli fint igen! :)
Josefina Elma

2013-03-18 @ 10:34:50
URL: http://husochfamilj.blogg.se
Anna Källström

Det blev inte särskilt många pussar med snus inne, blä! Så han snusade sällan när vi var tillsammans.(försöker hitta argument till varför jag inte upptäckte det tidigare)*skäms*

Svar: Då förstår jag! Nä, inga snuspussar!!!!
Josefina Elma

2013-03-18 @ 13:40:58
URL: http://husochfamilj.blogg.se
Mamma Annika

Tvivlar inte en sekund på att det kommer att bli hur fint som helst i din pysselhörna. Och ja, visst är många dåliga på att se förändringar men det gäller att träna hårt och länge så blir dom bättre med åren. :-)
//Kramkram

2013-03-18 @ 14:11:14
Mandy - Mamma och änglamamma

Förresten.. är det en expedit hylla ni har? Kan man köpa lådor och skåpsluckor till den??

Svar: Ja det är det! :) Ja det kan man! Finns i många olika färger! Supersmarta! :)
Josefina Elma

2013-03-18 @ 15:12:15
URL: http://mandyyss.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...