Måndag

Dagen har bjudit på: 
  • Sovmorgon
  • Läst bloggar
  • Plock och fix vid pysselhörnan
  • Köer genom Stockholm (alltid lika tråkigt)
  • Klippning och badning för Linus
  • Punkten innan betyder shopping för Malin i Sickla
  • God middag av pojkvännen
  • God fruktsallad med grädde av pojkvännen
  • Första pysslet gjort i pysselhörnan. 
 
Nyklippta Linus
 
Pysslet på plats, kommer nog ändra om i lådorna ett par gånger, men nu är det mycket mer överskådligt. Ordning och reda i alla lådor. Bara lite småkrafs kvar i de öppna hyllorna, har inte hunnit längre. 
 
Små blommor
 
Små klädnypor
 
Fruktsallad
Tycker ni det ser ut att vara mycket grädde? Jag fyllde på med grädde två gånger till!! Mohaha!! Mums vad gott!
 
 
Hur har er dag varit? 
 
 
 
 
Kommentarer
Helen.HUSnrNIO

Så otroligt söt er hund är=) Jag är ju hundmänniska men har inte haft hund på länge nu.
Börjar snart bli dags igen tror jag...

Vad bra pysselhörnan blev! Jag har en massa i lådor av olika slag m.m. på vinden och en hel del som fortfarande står i klädkammaren.
Förr satt jag i timmar och det är verkligen hur kul som helst men nu hinner jag inte längre.
Vill inte sälja då jag tänker mig att sen när barnen är lite större och jag inte behöver/vill lägga lika mycket tid på dem så ska jag ta fram allt och börja igen.
Vet inte om det blir så men tankarna går så nu iallafall och då är det ju omöjligt att göra sig av med sakerna...

Ha en fin måndagskväll & tack för din kommentar om mitt lilla svartvita påskpyssel =)

Svar: Tack så mycket! :)
Ja, det är så underbart med hund!

Låter klokt, man kan ju spara och se när man känner att man har tid och inspiration att pyssla igen! :) Jag känner att det lättare kommer bli av nu när jag har det lättåtkomligt och framme!! :)

Trevlig kväll!! :)
Josefina Elma

2013-03-18 @ 21:37:26
URL: http://husnrnio.se
basebollivet.blogg.se

Det låter som en alldeles utmärkt måndag tycker jag och vilken liten söt vovve :)

Svar: Ja, känner mig nöjd med denna måndag! :) Tack! Ja han är vår lilla sötnos! :)
Er hund är också supersöt! :)
Josefina Elma

2013-03-18 @ 21:40:24
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Helena Sanhueza

Perfekt sätt att spendera en måndag! Hoppas resten av veckan också blir bra! Vill så gärna ha din pysselhörna!!! Men men, nån dag långt in i framtiden ska jag ha tid och plats för en :)

Svar: Ja det var en bra dag!! :) Resten av veckan kommer bestå av jobb, jobb och jobb...hahaha men det måste man ju också, för att ha råd med pysslet! ;)
Ja, det tror jag säkert!! :)
Hoppas er fina familj har en trevlig måndagskväll!!
Kram
Josefina Elma

2013-03-18 @ 21:44:54
Amanda

Vilken fin pysselhörna och så gott med grädde till fruktsalladen!:-)

Svar: Tack så mycket! Ja, det är pricken över i eller grädden på moset ;)
Josefina Elma

2013-03-19 @ 05:06:50
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se
Mikxki

Vilken söt valp :)

Svar: Tack! Hihi, han är vår gamla gubbe! 7 år är han! :)
Josefina Elma

2013-03-19 @ 18:06:09
URL: http://mikxki.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...