Hundträning

I höstas beställde vi lite saker för att träna vår hund med. Nu drygt ett halvår efter så har jag öppnat paketet och det var det här som gömde sig där!
 
 
Har inte haft någon ork att öppna paketet innan. Jag tror boken handlar om skvallerträning, som tydligen ska vara en bra träningsform. Någon som har erfarenheter?
 
Vi gick en privatkurs med Linus i somras och fick lära oss lite! Tränade efter det med klicker, fungerade jättebra, men sen kom det andra saker mellan. 
 
Har även sett att man kan träna kaniner med klicker, har någon testat? Se upp nu Otto för snart kanske det är din tur! 
 
 
Kommentarer
Hanna Karlsson

Vad kul med träning. Hoppas ni kommer igång med den.

Svar: Ja, det hoppas jag med! :)
Josefina Elma

2013-03-15 @ 13:44:56
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Monica-Gravid med nr 1

Åh, det är ju så kul att träna hund! Hoppas det går bra för er :)

Svar: Tack!! :-)
Josefina Elma

2013-03-15 @ 17:28:33
URL: http://mookpersson.blogg.se
Helena Sanhueza

Kontaktkontraktet är en bra hundtränar-bok! Och att träna med klickerträning är jätte kul, både för hund och matte/husse! :D

Svar: Vad bra!! Då får jag ta och öppna den!! :-)
Josefina Elma

2013-03-15 @ 19:04:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...