Hittade dit och hem

Nu har jag kommit hem från jobbet. Hittade både dit och hem, utan problem :) Hade jag inte gjort det hade jag nog blivit lite orolig! ;) 
 
 
Kolla vad min pojkvän glömde att ta med sig till jobbet! 
Kan vara den första gången jag blir glad att han är glömsk! :) Detta betyder att jag inte behöver laga mat, utan bara stoppar in den i mikron! 
 
För er som undrar vad det är så är det pasta, köttfärs med creme fraiche och matlagningsgrädde och bönor. Detta var en panik middag i helgen, men gott!! 
 
Efter jobbet idag hämtade jag Linus hos min mormor, fick då två matlådor med köttfärsås. Hade bara behövt koka pasta, så det var iof inte så jobbigt. Men det lämnar jag till Niklas imorgon! 
 
Vad ska ni andra fina människor äta till middag? 
 
Kommentarer
Tessan

Skönt att du hittade hem :)

Här blir det stekt kyckling, ris och nån sås. Det är mannen som lagar så jag vet inte riktigt :)

Svar: Låter som en nyttig måltid! :) Skönt att mannen står vid spisen! :)
Josefina Elma

2013-03-19 @ 18:45:55
URL: http://inyourdream.devote.se
Elin - 22år & vill bli mamma

han kommer bli hungrig :P

Svar: :)
Josefina Elma

2013-03-19 @ 18:53:07
URL: http://eluus.blogg.se
Marielle

För mig o Wille blev det strogge från igår :-) in i micron bara! Hihi!

Svar: Skönt med micro ibland!! Så smidigt!
Josefina Elma

2013-03-19 @ 18:53:17
Sara- mamma till Signe och Ester

Skönt med matlåda!

Jag har inte sett Homeland innan. Började på första avsnittet i går :) Har hört så gott om den serien. Än så länge är den väldigt bra och spännande. Verkar vara en serie i min smak.

Svar: Ja, verkligen!! :) Ingen disk heller! Vilket nästan är det bästa att slippa!!
Ååå, då har du många bra avsnitt framför dig!! :)
Josefina Elma

2013-03-19 @ 19:46:18
URL: http://frutyrberg.blogg.se
Camilla ♥ Gravid

Skönt att ha förberett :D

-Hahhaa tack för tipset!! Vi skratta så tårarna sprutade här :D

Svar: Hahaha!! Ja, visst är den rolig!! :D
Josefina Elma

2013-03-19 @ 20:25:24
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...