Fredag!

Åå, vad skönt med Fredag! I och för sig jobbar min pojkvän kväll hela helgen :( 
 
Idag har jag en lunchdate med min rumsgranne på jobbet, vår dietist. Ska bli supermysigt! Vi tänkte äta på Taco Bar, hon har aldrig ätit där!! När jag var yngre var det ofta jag åt på Taco Bar när jag var inne i stan med kompisar. 
 
Som vanligt har jag massor med planer och tankar inför helgen, men som tyvärr nästan aldrig blir gjorda! Eftersom jag är ledig på måndagar så har jag ju tre dagar på mig! Men lyckas ändå sitta där på måndagskvällen, utan att ha gjort det som jag hade behövt att göra. Efter allt med Emil så har jag svårare att ta tag i saker, blir istället att jag inte orkar, inte bryr mig... Men de här sakerna tror jag att jag kan mäkta med: 
 
 
Ladda min nya kamera
Starta igång min nya telefon
Komma på var och om jag kan ha någon liten pysselhörna här hemma
Plocka iordning här hemma
Söka nytt jobb
Säga upp några tidningsprenumerationer
Lägga ut Emils förlossning på bloggen
Slappa och ta det lugnt
Tyvärr blir det ingen träning eftersom min förskylning inte gett sig av helt ännu
 
 
 
 
Lite pyssel jag gjorde för ett tag sedan! 
All Kärlek Till Dig Emil! 
Kommentarer
Mamma Annika

Ja visst är fredagarna härliga!!
Kanske det blir en liten tur till Norrtan för dig och Linusgubben? Sista helgen innan vi flyttar!
Det låter ju ändå som det är ganska roliga saker som du har att göra på din "to do-lista" så hoppas att du kan stryka något, kanske pysselhörna i köket??? På min lista står det PACKA. :-)
Kramkram

2013-03-01 @ 11:33:21
Jenny

Hoppas du hade trevligt på lunchdaten :)

Svar: Mycket trevligt, tack!! :-) och gott!!
Josefina Elma

2013-03-01 @ 12:56:50
URL: http://magorina.blogg.se
Angelica

Var har du hittat bokstaven och det pappret du har klät den med??
Så fint!

Ha en skön helg
Varm kram till dig

Svar: Tack! Bokstaven är från Village och pappret är från Panduro, dock något år sedan jag köpte pappret!!
Kram!!!
Josefina Elma

2013-03-01 @ 13:03:36
URL: http://mittanglabarn.blogg.se
johanna

Vad fint! :)

Svar: Tack! <3
Josefina Elma

2013-10-10 @ 00:12:52
URL: http://nannna.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...