Förra helgens "Att göra lista"

Ladda min nya kamera
Starta igång min nya telefon
Komma på var och om jag kan ha någon liten pysselhörna här hemma
Plocka iordning här hemma
Söka nytt jobb
Säga upp några tidningsprenumerationer
Lägga ut Emils förlossning på bloggen
Slappa och ta det lugnt
Tyvärr blir det ingen träning eftersom min förskylning inte gett sig av helt ännu
 
 

Ja, blev ganska mycket av listan gjord. När vi skulle spara allt från gamla mobilen till datorn blev det något knas, skulle ta några minuter, men låg och ladda typ 10 timmar, när Niklas var på jobbet, jag vågade inte göra något med telefonen. Men tillslut blev det bra! 
 
Sa i alla fall upp en tidningsprenumeration. Alltid en början. 
 
Idag blir det till att ladda kameran! 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...