En dag i Norrtälje

Jag och Linus tog bilen och åkte upp till mina föräldrar i Norrtälje. 
En snöig shoppingrunda med mamma. Sen mötte pappa och Linus oss vid Åtellet för afterski (för oss aftershopping) med grillad korv. Sen är planen att jag ska hämta Niklas efter jobbet, vid midnatt, hoppas jag inte somnar innan. 
 
Köpte en ny tröja, en ängel, fyrklöver-örhängen (hoppas de kommer bringa tur) och en gul sjal med stjärnor. 
 
Mamma och pappa kommer om några veckor att flytta från Norrtälje till Danderyd, närmare stan igen. Känns bra att ha dem nära, men jag kommer sakna deras fina lägenhet i Norrtälje och även Norrtälje som stad, supermysigt. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Karolina

Minst ett besök till i Norrtälje blir det framöver. Jag har en present att inhämta ;-)

Svar: Hihihi! Jo, men det är ju bara för Stockholmsbor!! Så du får ta och flytta hem igen!! Nä, skoja! Absolut ska vi åka upp och inkassera presenten! :) Kram
Josefina Elma

2013-03-02 @ 17:03:55
Liinn ♥

men åh! Där känner jag igen mig, jag bor ju i lilla Norrtälje :0

Svar: Vad roligt! Norrtälje är verkligen en mysig stad!! :)
Josefina Elma

2013-03-02 @ 22:39:03
URL: http://quad.blogg.se
Liinn ♥

Sv; ja det är rätt skönt, inte så mycket "liv" liksom, det är lite lugnare än t.ex. Stockholm. Dock gillar jag inte Norrtälje så mycket :/ Har börjat blivit lite tråkigt eftersom att det inte finns så mycket affärer och sånt där ;)

Svar: Nä, jag förstår vad du menar, det är skillnad på att bo där och att bara åka upp och hälsa på ibland!!
Josefina Elma

2013-03-02 @ 23:02:15
URL: http://quad.blogg.se
Josefine Anerland

Norrtälje är så mysigt!

Svar: Ja, verkligen!! :)
Josefina Elma

2013-03-03 @ 17:00:52
URL: http://josefineanerland.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...