EMIL Tre Månader ♥ ♥ ♥

♥ EMIL 

 

Min Son, Min Ängel.

 

Jag Saknar Dig! 

 

Jag Älskar Dig!

 

Tre månader av sorg, saknad efter Dig! Jag kan inte förstå att det gått tre månader. Ibland känns det som igår jag höll Dig i min famn. Ibland känns det som en evighet sedan. Tiden känns inte som förut. Tre månader sedan jag såg det vackraste vi gjort! Den kärleken är obeskrivlig! 

 

 

Ännu en sekund, en minut, en timme, en dag, en vecka, en månad bort kommer du från mig. Jag som bara vill ha Dig närmare mig!  

 

Jag hoppas Du har det bra! Även fast jag vet att Du hade haft det bättre här hos mig. Jag undrar var Du är när Du inte är med mig? 

 

Du finns alltid med mig i mina tankar, andetag, hjärtslag. Du är jag och jag är Du! 

 


En av de fina dikterna jag hittat: 

 

"I natt föddes en ängel.

Åh vackra barn vi önskar du kunde stanna, älskad så av din pappa och mamma.

I natt föddes en ängel ämnad att vaka över de små, din kropp slutade leva, ditt hjärta slutade slå.

I våra hjärtan du alltid kommer leva för vem kunde ana en så stor saknad över något man inte längre har?

I natt dog ett barn i mammas mage, trygg och älskad låg du där.

Önskar att världen inte var så orättvis, varför kunde du inte fått stanna här?

Men resan du gjort hade ingen kunnat stoppa, den var du ämnad att göra.

Du ska veta vad vi längtat och hoppats, vi var så nyfikna på vem du skulle bli och hur du skulle se ut, inte på ett sorgligt slut.

I natt föddes en ängel till alla olyckliga små.

Trots all ilska och sorg lever ändå din kärlek i oss båda två.

Lilla söta ängel, vi älskar dig så."

(Okänd)

 

Kommentarer
Sofia

TACK! :)

2013-03-11 @ 11:31:05
URL: http://byfia.com
bexollila.

Missa inte chansen att vinna en länkning i min blogg - http://www.nattstad.se/bexollila?id=7362225

2013-03-11 @ 11:36:06
URL: http://nattstad.se/bexollila
Emma

Grattis på 3-månaders dagen fina Emil! Och massa kramar till mamma! ❤

Svar: Tack fina Emma!! ❤
Josefina Elma

2013-03-11 @ 12:33:52
cammie

Så fint skrivit!

Svar: Tack så mycket!
Josefina Elma

2013-03-11 @ 13:16:32
URL: http://camilia.blogg.se
Halina

Vilken härlig blogg du har, ska verkligen kika in här fler gånger!! Hoppas du hinner kika in på min. PoK

Svar: Tack så mycket! Ska absolut kika in på din blogg!
Josefina Elma

2013-03-11 @ 13:46:19
URL: http://fashionation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...