"Du har himmelsk klädnad nu"

Jag vill Alltid Älska - Carola
 
"Ingen förstod vart Du blev av
men fast Din vagga är en grav
tror jag Du fann en öppen dörr
som barnen gör
Till rum med änglar att få se
dom lär Dig leka, ser Dig le
Åh - om jag kunde vara med!
Det är Dig jag älskar

Det är Dig jag älskar!
Och en gång skall tystnad
ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Ingen är vackrare än Du
för Du har himmelsk klädnad nu
Du som är mammas sorg och skatt
jag ber i natt
När Du hör vita vingars sus
be att två änglar tar ditt ljus
ner till min mardröms mörka hus
Jag vill alltid älska!

Jag skall aldrig glömma
Och en gång skall tystnad
få ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Bortom allt jag drömt
finns Du nånstans gömd
Aldrig blir Du glömd
Inte ett enda barn
fick förgäves liv nån gång

Det är Dig jag älskar
Det är Dig jag älskar
Och en gång skall tårar
få ge upp för sång
Då skall min tunga
få ny kraft att sjunga
att inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

Bortom allt jag drömt
finns Du nånstans gömd
Aldrig blir Du glömd
Inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång

Jag vill alltid älska -
aldrig glömma -
jag vill alltid älska dig!

Inte ett enda barn
får förgäves liv nån gång"

Kommentarer
annsoh

Hejsan! nu har jag kört i gång en tävling på bloggen där du kan vinna ett armband med fjäder på som står för wisdom! Gå gärna in och anmäl dig! :)
http://annsoh.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-ett-armband.html#comment

2013-03-14 @ 19:11:38
URL: http://annsoh.blogg.se
Camilla ♥ Gravid

Såå fin!

-Klart han måste ju oxå bli bortskämd :D haha.

Svar: Tack!! <3
Ja, viktigt att våra vovvar blir bortskämda! Iaf lagom mycket!! :)
Josefina Elma

2013-03-14 @ 19:49:58
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Angelica - Mamma till Bruce och Bebis i magen

Haha, det är så kul med hundar, dom kan ju verkligen ligga lite hur som hellst! Det är ofta jag undrar om det verkligen är bekvämt med =)

Svar: Ja, man kan verkligen undra om det är skönt ibland!! :)
Josefina Elma

2013-03-14 @ 21:09:12
URL: http://thestoryofangelica.blogg.se
Inga-Linn

Sv: Ja, det förstår jag att det kan vara jobbigt sen att jag inte förstår hur jobbigt är en annan sak!Kram!<3

Svar: <3
Josefina Elma

2013-03-14 @ 21:09:37
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...