Dagens planer

  • Sitta och uggla i lägenheten i väntan på att hantverkare ska fixa med värmesystemet. Två gånger ska de komma idag, med 2-4 timmars mellanrum. Varje gång de är i lägenheten tar det ungefär 1-2 minuter. Känns töntigt att vänta och så går det så snabbt. Men, men... Inte så mycket att göra. Och Nej, jag lämnar inte ut mina nycklar till någon hantverkare. Dels för att Niklas ligger hemma och sover och dels för att vi har en liten hund som skulle tycka det var superkonstigt att någon klampar in här. 
  • Åka in till stan med Emma och visa henne den underbara butiken Svenskt Tenn. 
  • Fundera på frågan "Är det fler som bor i Stockholm som inte varit på Svenskt Tenn? och vad beror det på i så fall!?"
  • Betala räkningarna. 
  • Sen är det fler saker jag borde göra, men som inte är så roligt så de får nog vänta :) 
 
 
En av mina finaste saker från Svenskt Tenn. Ett grytunderlägg, som än så länge endast fått vara dekoration här hemma. 
 
Kommentarer
Emma

Kan svara på din fundering där Malin! Min kära Emil (som faktiskt är född och uppvuxen i Stockholm, till skillnad från mig ;) ) har inte heller varit på svenskt tenn! Vad jag vet iaf ;P

Svar: Hahaha!!! Nämen.. Vad är det jag hör!! :O Hihi!
Josefina Elma

2013-03-25 @ 09:52:57
Malin - I väntan på Collin i magen

Hehe, har inte heller varit där :) Älskar deras grejor men satan vad dyrt det är :D

Svar: Nämen ;) Du har ju haft flera år på dig! ;) Jo, mycket kostar mycket! Men det är så fint!! Man kan köpa de sakerna som inte är fullt så dyra!! :)
Josefina Elma

2013-03-25 @ 10:52:23
URL: http://malinsu.blogg.se
Karin

Har inte heller varit där, fina grejer.. men lite för dyrt :)

Svar: Men man får köpa det som inte är så dyrt!! :) Ja verkligen fina saker!! :)
Josefina Elma

Camilla ♥ Gravid

Jag tycker inte heller om att lämna ut nycklarna till främmande människor :/
Hade dom inte kunnat komma med kortare intervaller så hade du sluppit att bara vänta och vänta och vänta.
:)

Svar: Nä, känns inte kul alls! Jag vill gärna vara hemma och se så allt går rätt till! Kanske är för att jag är ett kontrollfreak! :) De måste göra allt i en speciell ordning med alla element i trapphuset, gå uppifrån och ner! Sitter fint och väntar nu!! ;) Vill ju komma iväg in till stan innan rusningen sätter igång! :)
Josefina Elma

2013-03-25 @ 11:41:23
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Tessan

Jag har aldrig varit där, kanske får ta mig dit någongång :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen!! :)
Josefina Elma

2013-03-25 @ 11:53:04
URL: http://inyourdream.devote.se
Camilla ♥ Gravid

Du får be dom skynda sig så du kommer iväg haha ;)

Svar: :) Nu har de varit här! Jippi! Så nu bär det av in till stan! :)
Josefina Elma

2013-03-25 @ 12:13:04
URL: http://mirabilibus.blogg.se
Karin

sv: hehe jo..men det jag vill ha är ju dyrt ;)

Svar: Typiskt!! :)
Josefina Elma

Camilla

Haha! Varför i h*vete har ni inte varit där?
Jag är nog mest snål, men gillar verkligen deras grejer.

Svar: Ja de har underbara saker där! Alla bara borde åka dit och få lite inspiration!! :-)
Josefina Elma

2013-03-25 @ 13:19:03
URL: http://omlivetefter.blogspot.se
Anna

Jag har inte heller varit där, och varför?!?!? undrar jag verkligen. Inredning som är det absolut bästa jag vet. Vill ha ditt grytunderlägg, finaste jag sett!

Svar: Hahaha!! Ja, då tycker jag verkligen du får ta en sväng förbi!! Tack!! :)
Josefina Elma

2013-03-27 @ 21:18:21
URL: http://aofv.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...