Oj vad hände?

Nu har jag vaknar upp i soffan efter en timmes powernap, superskönt! 
 
Är det bara jag som blir svettig när jag sover på dagarna? I och för sig ligger solen på in i vardagsrummet, men jag kommer ihåg från förra lägenheten att det var lika svettigt att sova på dagarna. 
 
 
Idag har vi varit med mina föräldrar vid huset och tittat på området. Gick en promenad ner till vattnet, tog bara ett par minuter. Så det var ännu närmare än vad vi trodde. 
 
Sen skulle mamma och pappa plocka fläder de kan göra saft till oss, men det glömde vi bort. Får bli imorgon kanske. 
 
Innan vi somnade i soffan lyckades jag lura till mig Niklas uppmärksamhet för att titta igenom IKEA katalogen! Jag är dock osäker på om han tittade så mycket på de sista 50 sidorna. 
 
 
Vi funderar på att ha ett av sovrummen som en stor klädkammare! :) 
 
 
Ska bli spännande att se när vi somnar ikväll med tanke på att i vanliga fall den senaste tiden har vi somnat ganska sent och i dag har vi även sovit en stund så sent på dagen. 
 
 
 
Kommentarer
Maria

Jo lite varmare e man allt men jag har märkt att nu när jag sover på dagarna så dregglar jag massor. Skit skumt.
Kram

Svar: Jag tycker jag alltid svettas, även då jag inte är gravid! Härligt med lite dreggel! Du får köpa en dregglis till dig också, inte bara till bebis! ;)
Kram
Josefina Elma

2013-06-30 @ 18:26:41
URL: http://psiloveshoes.blogg.se/
Helena Sanhueza

Åh vad härligt med en stor walk-in closet!

Svar: Ja, det känns väldigt lyxigt! :) Skönt och praktiskt att kunna hänga upp alla kläder, just nu har vi t-shirtar i lådor och det blir lite skrynkligt ibland ;)
Josefina Elma

2013-06-30 @ 19:50:31
Camilla ♥ 130510

Ääälskar IKEA. Försöker få Jimmy till att kolla med mig men han kollar kanske de 10 första sidorna sen ger han upp ;)

Svar: Ja, visst är det svårt! Typiskt alltså! :) Det som är så mysigt!
Josefina Elma

2013-07-01 @ 09:06:32
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...