Lillebror sparkar

Jag har kännt Lillebror i flera veckor, men jag känner det mer och mer, men även starkare och tydligare. 
 
Igår eftermiddag, kväll var han aktiv vid ca 16.30, 18.30 och 22.30. Jag tycker nästan att hans favorittider är 18.30 och runt midnatt :) 
 
Igår såg jag flera gånger rörelser på utsidan av magen :) 
 
Så bestämde sig Lillebror för att sparka lite på svärmor också :) 
 
När barnmorskan lyssnade på hjärtat i onsdags hörde vi hjärtljuden och helt plötsligt ett annat ljud, då han vände runt, och så höll han på vår lilla virvelvind i magen. Hon sa att det var en väldigt rörlig bebis där inne :) 
 
 
Kommentarer
Annica

Vad härligt!!

Svar: Ja, verkligen! Så mysigt!
Josefina Elma

2013-06-30 @ 11:31:56
URL: http://busarna.blogspot.se/
Camilla

Jag vill se en magbild :-)

Svar: Det ska jag väl kunna ordna. :) Annars får vi ta och ses på en fika så får du se magen! :)
Josefina Elma

2013-06-30 @ 14:23:24
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...