Gynakuten

Igår var jag med några vänner efter jobbet och åt god mat och hade trevligt! Känns skönt att vara med människor som verkligen förstår att man kan vara orolig. Vänner som betyder otroligt mycket! 
 
Kom hem ganska sent (för mig iaf när det är jobbdag efter). Hoppade in i duschen och när jag precis är färdig så ramlar jag... Paniken kom direkt! Hur mår bebisen!? Landande på vä bäcken och fick låret upp mot magen... Ringde gynakuten och de tyckte jag kunde lägga mig ner och se om smärtan gick över, gjorde den inte det så skulle jag komma in... 
 
Hade ingen ro att vila så gick till akuten. Ibland är det tur att vi bor 5 min promenad från gynakuten på DS. Niklas jobbade natt och svarade inte. Min fina fina vän Carro gick upp och klädde på sig så möttes vi vid akuten! 
 
Fick vänta 2,5 timmar på läkaren och fick sen se att hjärtat slår på bebis! <3 lilla lilla barn! Hoppas du mår bra! 
 
Kom hem vid 2 tiden, tog ut Linus så han fick kissa. Somnade efter halv 3, vaknade kl 5 och kände att jag inte var redo att jobba idag! Var vaken tills Niklas kom hem, sen gick vi och la oss. Skönt! 
 
Har lite mer ont på vä sida i magen idag, men antar att det inte är så konstigt. 
 
Så snart åker badkaret ut! Nu har både jag och Niklas halkat i det, och han slog även i bakhuvudet i toaletten. 
 
Tusen tack Carro för att du följde med mig! Även fast du hade ett viktigt möte kl 8 imorse! Så otroligt tacksam! <3 
 
 
Kommentarer
maria

Skönt att det gick bra och härligt med sådana bra vänner

Svar: Ja! Är verkligen tacksam för mina vänner!
Josefina Elma

2013-06-05 @ 14:56:12
Karin

Men oj oj.. stackare. Skönt att det var bra med bebisen ändå.. men förstår om du känner dig mörbultad

Svar: Ja, det är veärkligen inte roligt det här! Tyckte jag hade tillräckligt med saker att oroa mig för... Hoppas allt blir bra nu!
Josefina Elma

Annica

Usch vad otäckt, men skönt att allt gick bra!!
Fina vänner är guld värt!
kram till dig och bebisen i magen

Svar: Tack tack!
Josefina Elma

2013-06-05 @ 15:34:48
URL: http://busarna.blogspot.se
Sara - mamma till Signe och Ester

Usch då! Förstår att du blev orolig. Skönt att allt såg bra ut. Det var rätt att gå dit direkt.

Svar: Ja, det var inte kul alls.. Ont, ont..
Hoppas bebis mår bra nu!
Josefina Elma

2013-06-06 @ 13:07:10
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...