The walking dead-planering

Som jag skrev igår så tittar vi på the walking dead vid varje tillfälle vi har! 
 
Nu har vi tre eller fyra avsnitt kvar av säsong 3, sen får vi snällt vänta på tills nästa säsong kommer ut! 
 
Jag var lite skeptisk efter första avsnittet, men vi kollade vidare och nu är jag fast. 
 
Men det måste planeras in i minsta detalj, eftersom de läskiga zombierna besöker mig i mina drömmar, eller så tror jag att de står och väntar på mig vid fönstret när jag går upp och kissar på nätterna. 
 
Så en till två dagar innan Niklas ska jobba natt så vill jag inte kolla på det. 
 
 
Någon annan som fastnat? 
 
 
När jag ser dem så här på bild och mitt på dagen så förstår jag inte varför jag är så larvig på nätterna! 
 
 
Snyggast i serien
 
 
(Bilder från google) 

Kommentarer
Ida Nilsson

Jag har kikat, men jag tycker inte alls om det faktiskt. Delvis för att jag är lite rädd kanske ;)

Svar: :) Förstår dig! Men jag är så nyfiken på vad som ska hända så jag är fast! :)
Josefina Elma

2013-07-26 @ 13:46:27
URL: http://idacnilssons.blogg.se/
Tessan

Vi är oxå fast i den serien! Mkt bra :)

Svar: Ja, eller hur! :) Vilken säsong och avsnitt är ni på?
Josefina Elma

2013-07-26 @ 15:10:06
URL: http://inyourdream.devote.se
Karin

Men vet du..nu ska vi också börja kolla på den! =) Såg första säsongen när den gick och sen trodde inte jag att det skulle komma nån fler säsong...men nu när jag såg att du faktiskt kollat på fler säsonger så blev jag ju sugen att se den igen!

Svar: Jaaa, do it! Ni kommer inte ångra er! Spännande!
Josefina Elma



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...