Läkarbesök och EKG

Hög puls, ok blodtryck 125/75, extra hjärtslag. De extra hjärtslagen borde inte göra något. Fick i alla fall gå iväg och göra EKG. 
 
Satt och väntade på drop-in tid för EKG, max 40 minuter och de kom ut en extra gång och ursäkta sig för att det tog sådan tid. Vi hade ju väntat oss lite väntetid så vi var inte alls bekymrade över Det. Men gulligt av dem att förklara. Det var något akutlarm mellan. 
 
Läkaren vi träffade först hann sluta för dagen så vi får svar via telefon imorgon. 
 
Jag snackade mig till ett snabbt litet UL, eftersom jag tycker Lillebror rört sig mindre sen i måndagskväll. Först sa läkaren att vi inte hade tid, men hon ångrade sig snabbt för om jag fick se bebis kanske min puls och bt skulle sjunka :) Vi drog iaf inte över vår tid. Skönt att se att han rör sig och att hjärtat slår! :) 
 
Så jobbig tid när man börjat känna bebis men inte heller bör förvänta sig sparkar varje dag. Idag är det vecka 21+4 så några veckor kvar tills det ska kännas varje dag. Jag har iof kännt nått litet varje dag, men när det blir annorlunda blir man lite orolig. Ja, ni kanske förstår? 
 
Men nu hoppas vi svaren ser bra ut, att Lillebror mår bra och att vi får ett lyckligt slut! 
 
Undrar vilken färg Lillebror vill ha på vagnen? :) 
Tur att vi har tid på oss att välja! 
Duo S blir det som det känns nu!
 
 
 
 
 
Kommentarer
Johanna

Jag har ju blivit lite kär i den som är med mönstret från Littlephant. Men annars gillar jag den gråa : )

Svar: Ja, den är superfin! Men tror jag vill ha en enfärgad! :) mycket för att kunna matcha med fin bäddning och vagnmobil! :) hihihiGråa är fin! Absolut en het kanditat!
Josefina Elma

2013-07-04 @ 14:01:41
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com
Joanna - mina två hjärtan

Littlephant är så fin!

Svar: Absolut! :) Men tror jag vill ha en enfärgad! :)
Josefina Elma

2013-07-04 @ 23:02:28
URL: http://mittunderverk.blogg.se
Angelica

Hoppas allt är ok!
Skönt att få se lillebror en extra gång sådär. Klok doktor...

Jag bara älskar den gråa, alla är fina men den är super INR!
Är säker på att han tycker samma som sin fina mamma!
Kram

Svar: Ja, nu är det rätt ok! :) han har sparkat mycket ikväll! Känns skönt! Ja, visst är den gråa fin! :) hihi, ja hoppas han tycker samma som oss! :)
Hoppas du blir av med lite smärta, usch! Lycka till imorgon!
Kram!
Josefina Elma

2013-07-04 @ 23:39:59
URL: http://mittanglabarn.blogg.se
Camilla ♥ 130510

Hoppas allt ser bra ut :)

Svar: Tack! Ja. Det hoppas jag verkligen!
Josefina Elma

2013-07-05 @ 08:59:27
URL: http://mirabilibus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...