God Morgon Måndag

Idag blir en kort dag på jobbet. Har två besök idag, ett på spec mvc och ett hos psykologen. Åker till jobbet ett par timmar på morgonen, känns väldigt onödigt med tanke på hur lungt det är, men på sommaren är vi bara hälften så om någon är sjuk så måste jag vara där, och att vi egentligen inte får ta ledigt när vi har sommarbemanning. 
 
Men men, åker iväg en stund, är så trött, var uppe till halv tolv och kollade på the walking dead med Niklas, vaknade av att jag drömde om läskiga zoombier... usch. Tur att Niklas var hemma. Men nu jobbar han en vecka natt och kväll, så får se om jag vågar sova själv. Är löjligt mörkrädd. Låg inatt och tänkte på hur vi ska göra med fönstret i trappan så inga läskiga typer kan kolla in när mörkret faller. Eller så får jag sluta kolla på läskiga serier. 
 
Kämpa nu Malin, två timmars jobb väntar. 
Kommentarer
Camilla

Ha en bra dag! Kram

Svar: Tack det samma! :)
Josefina Elma

2013-07-15 @ 07:47:21
URL: http://omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...