Gårdagens nattning ;)

Ibland är Niklas lite extra snäll och ger mig fotmassage på kvällen, vilket jag somnar direkt av! 
 
Han frågade igår om jag inte borde sova och då sa jag "Du vet ju vad jag somnar snabbast av!"
 
Och vad får jag för svar!
 
"Brist på beröring, tyst i din ensamhet."
 
Hahahaha! Så roligt det blev! 
 
Han ville ju sitta vid datorn och spela spel! 
 
Men snäll som han är så masserade han mina fötter, och jag somnade snabbt som vanligt, så han kunde återgå till datorn. 
 
(Bild från google) 
 
(www.bhs.co.uk)
 
 
Kommentarer
Sara - mamma till Signe och Ester

Så skönt! Vilken snäll man du har :)

Svar: Aa, han är bra go han! :)
Josefina Elma

2013-07-13 @ 09:14:26
URL: http://frutyrberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...