En dag på Marholmen

Idag har vi varit med min familj på Marholmen och firat min födelsedag i förskott!
 
Det blev minigolf
 
Full koncentration för pappa
Inte lika mycket för bror min ;) 
 
Lite mer koncentration för bror nummer två
 
Linus vilar under bänken
 
Var tog alla vägen? 
 
Och vinnaren är...
 
Pappa och Marcus i trampbåten
 
Niklas, Marcus och Pappa i kanoten
 
Lunchdags
 
De drog sig ut på en liten, liten flotte till den lilla, lilla ön
 
Grattis på 27-års dagen?! 
Ja, mamma glömde nog bort att jag fyller 27, i alla fall när hon skrev kortet! :D
Hon kommer bli retad för det här länge...
 
Min efterrätt :) 
 
Så här trött blir man efter den efterrätten
 
 
Tack för en fin dag! 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...