Besiktning

Besiktningen av huset gick ungefär som förväntat! Känns bra! Jag vill flytta in NU! Eller iaf en månad tidigare, skulle vara perfekt! :)
 
Eftersom jag jobbade igår åkte Niklas dit med mina föräldrar, som var med under halva besiktningen! Jag hade gärna åkt dit för att få titta på huset igen. Men vi ska boka in någon dag som vi ska åka dit och mäta lite, samt se om det finns nått vi vill behålla från dem. 
 
 
Tror ni Lillebror vill ha dessa wallies i sitt rum? :) 
Nä, vi ska ta ner dem och sätta egen prägel på rummet! 
Längtar!
 
Kommentarer
Karin

förstår att du är ivrig! Flytta till hus känns stort och roligt!! =)

Svar: Ja, verkligen! Vill flytta NU! :)
Josefina Elma

Johanna

Förstår att ni längtar : ) får kan fråga vart i Vallentuna huset ligger?

Tack för din kommentar. Han är verkligen ett litet charmtroll : )

Svar: Ja, längtar verkligen! Det ligger i Bällsta! :)
Josefina Elma

2013-07-11 @ 10:07:27
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...