Bäckensmärtor

Oj, vad det har kännts idag kring fogarna! När jag skulle resa mig upp från sittande på jobbet, kan jag säga att jag kände smärta, men hanterbart! 
 
Ligamenten är ju inte lika stabila under graviditeten, vilket gör att bäckenet ej är lika stabilt. Får träna upp musklerna lite bättre runt om. Hoppas att det inte blir värre. Finns ju andra alternativ då. 
 
Har ju lite tyngre jobb ibland så det känns! 
 
Så min nästa ansträngning här hemma är att ta mig ur ryggläget på soffan in till ryggläget i sängen ;) 
 
Varit i centrum och ätit middag med fina C idag! Blev pizza! Hahaha! Idag igen! Inte bra, men gott! Utbudet i centrum är inte det bästa. 
 
God Natt! 
Kommentarer
Frida

Så fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir! :)
Jag försökte kommentera på din blogg, men vet inte om ag lyckades! :)
Josefina Elma

2013-07-11 @ 18:56:10
URL: http://frideliines.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...