Usch!

Städade liten stund, för att göra fint tills Niklas kom hem! Men det blev för jobbigt, slutade med att jag satt på golvet och grät! Då fick det räcka! Satte mig vid datorn istället! Får se om jag får ork om en stund att fortsätta! 
 
Har kanske kommit på varför det ibland känns ok mitt i allt det här, och jag tror att de är för att jag "glömmer bort" allt hemskt som har hänt och lever som att det fortfarande är november 2012. Då jag inte visste att du var så sjuk! Men sen slår det mig, att allt det här har hänt! Att jag aldrig kommer få träffa Dig mer! Då blir jag så ledsen! Då bryter jag ihop! 
 
Mamma saknar Dig Emil! 
 
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få hålla Dig igen! 
 
Men det går inte! 
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ 
Kommentarer
Tessan

Man behöver ha dom bra stunderna för att orka, även om man emellanåt känner sig hemsk när allt "känns som vanligt".
För hade man mått dåligt hela tiden så skulle man aldrig orka bära den hemska sorgen och smärtan.
<3

Svar: Jo, det är väl så! Tack så mycket för dina kloka ord! ❤
Josefina Elma

2013-02-24 @ 16:18:58
URL: http://inyourdream.devote.se
Helena Sanhueza

Även om du gläds åt saker i vardagen så har du inte glömt Emil! Jag tror att han hellre vill se sin mamma glad och njutande av små saker i vardagen än ledsen... Självklart är sorgen så obeskrivligt hemsk att du säkert kommer gråta många gånger än, men att du är glad mellan varven gör dig inte till en dålig mamma! Emil älskar dig ändå och kommer glädjas med dig från ovan. Kram!

Svar: ❤ Tack! ❤ Ja, man måste verkligen lära sig det! Rent logiskt så förstår jag det, men känslomässigt är jag inte riktigt där ännu! Eller såklart ibland är jag där! Ja, du förstår!
Kram och hälsa hela familjen!
Josefina Elma

2013-02-24 @ 17:01:00
Helena Sanhueza

Att säga att jag förstår vad du går igenom, kan jag inte eftersom jag aldrig varit med om något liknande själv. Men föreställa mig den sorg du måste känna är fruktansvärd! Självklart kommer du inte hoppa av glädje än på väldigt länge. Men ville bara försöka lindra din känsla om att ha dåligt samvete då du är glad :) Ta hand om dig!

Svar: Ja, det hjälper med fina ord som dessa! ❤ Tack så mycket! Blir så rörd!! ❤
Josefina Elma

2013-02-24 @ 17:11:07
Eva H i Metbäcken

Vet precis hur det är... =/
Den enklaste vardagliga sak kan "trycka på knappen" och så sitter man där o gråter igen. Det bara kommer över en, och då är det bara att släppa ut det annars kvävs man. Men det är minst lika viktigt att tillåta sig känna glädje och att faktiskt kunna skratta då och då.
Våra små änglar vill inte att vi ska vara ledsna hela tiden över att de inte stannade hos oss - de vill se oss vara glada för då blir de glada!
Kram ♥

Svar: Kram ♥ ♥ ♥
Josefina Elma

2013-02-26 @ 17:57:03
URL: http://metbacken.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...