Trisomi 18

Måndagen den 3/12-12 klockan 17:58 var första gången (vad jag är medveten om) som jag fick höra om trisomi 18, Edwards syndrom. Tyvärr var det vår efterlängtade och fina son som fick sin dödsdom. 
 
Efter det ögonblicket stannade min värld upp, min son skulle dö, varför? Jag orkade inte, vågade inte läsa om trisomi 18. Det tog ungefär två veckor innan jag började läsa om trisomi 18. 
 
Historien innan och efter detta samtal från läkaren kommer jag att börja skriva in här i bloggen ikväll efter jobbet. 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Mamma Annika

Älskade, älskade dotter Josefina Elma! Du är helt fantastiskt duktig på att formulera dig,många fina och vackra och tänkvärda ord om lille Emil och ditt liv! Superfin design på din nya blogg! Jag önskar dig all lycka med bloggen och hoppas du får många som följer dig. Här har du åtminstone en trogen läsare! //Stor kram från mamma

Svar: Tack Älskade Mamma!och även Tack för de fina namnen ni valt till Mig! ❤
Josefina Elma

2013-02-19 @ 09:31:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...