Psykisk ohälsa

Ja, idag hade vi en halvdag om just det, Psykisk ohälsa. Trodde inte det skulle vara så jobbigt, men när första bilden på presentationen visades så kom tårarna. Som tur var, var vi en liten grupp på 8 personer från rehab, så det gick bra. De är så goa! 
 
Med andra ord så var det inte bara min kväll som blev annorlunda, utan även förmiddagen. 
 
Vi tittade på olika skattningsskalor, olika hemsidor, vad vi kan göra, hur vi slussar patienter vidare. Jag tittade runt på alla olika hemsidor men orkade inte riktigt läsa om alla olika saker. 
 
Nu i efterhand kan jag bara garva åt det, det var så konstig tajming på det här seminariet. Men då, när jag satt där kände jag att jag inte alls var redo för det. Var riktigt jobbigt! Men kändes ändå givande på samma gång!  
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...