Måndag

Eftersom jag är ledig på måndagar så har jag hunnit med lite shopping idag också! Sen är det ju fyra arbetsdagar då jag inte hinner shoppa nått!! Men skämt åsido, jag shoppar inte alltid när jag är ledig! 
 
Började dagen med tårar i massor under Linus morgonpromenad med Niklas. Men sen blev det lite bättre, när tårarna hade fått komma ut! Jag har sovit dåligt inatt också så jag var nog lite extra känslig. 
 
Jag och Niklas åkte sen till Djursholms Torg och mötte upp mamma. Vi käkade gott på Grekiska Kolgrillen! Mums! 
 
Sen träffade jag min fina vän Emma, Gött!. Vi har varit i (eller säger man på, hum?!) Liljeholmstorget idag, handlat lite pyssel! Sprang även in i en gammal arbetskamrat! Sedan fikade vi, jag åt rabarbercheesecake! Emma tog äppelpaj med grädde! Min var god men enligt Emma så är hennes egna äppelpaj mycket godare! :) Så nu är det upp till bevis Emma!! :) 
 
Idag tänkte jag lägga in historien om Emils förlossning, men jag är för trött och för känslosam för att göra det! Det får bli imorgon, om jag orkar! Men den kommer!
 
Nu är Niklas och jobbar så jag får sova utan honom :( 
 
 
Full koncentration! :)
 
 
 
 
Kommentarer
Camilla

Vad mumsigt du äter :-)

Svar: Mumsigt värre!!! hihi
Josefina Elma

2013-02-25 @ 20:50:12
URL: http://www.omlivetefter.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...