Inte som man trodde!

Idag blev kvällen inte alls som jag trodde. 
 
Påväg hem från jobbet i godan ro, ungefär 50 meter kvar innan jag var hemma kom jag på att vi skulle äta middag hos mormor idag! Panik! Niklas står ju och lagar mat! Vilket är i princip det tråkigaste han vet. Nu pratar vi inte öppna tonfiskburk nivå på matlagning utan köttfärsbiffar med tzatsiki och ugnsrostade grönskaker. Alltså har båda jag och Niklas glömt bort att vi skulle äta hos mormor! Även fast hon frågade igår, alltså inte för flera veckor sedan! Minnet är bra men kort! 
 
Så tillslut var alla samlade hos mormor! Jag, Niklas, bror, Sandra och mormor såklart! 
 
Med andra ord så blev dag 1 på matsedeln för veckan inte så bra :) Kom även på att båda jag och Niklas ska ut och träffa kompisar imorgon så då blir det ingen matlagning! Men vi har iaf gjort ett tappert försök med att skriva matsedel! :) 
 
 
Middagsgrytorna hemma hos mormor EFTER hungriga barnbarn och respektive ätit! 
Kommentarer
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Aah, det var mysigt förstås :) Jo, oj vad jag hoppas det.. slipper ju helst igångsättning.

Hehe jaa förstår det ;) Man ser att statistiken ökat en aning ;)

Svar: Håller tummarna för Er!! ♥
Josefina Elma

2013-02-26 @ 20:27:48
URL: http://idamli.blogg.se
Mamma Annika

Ja tänk så det kan bli.....tyckte väl det såg lite konstigt ut med er matsedel och mormors middagsförberedelser....Hoppas det smakade gott! //KramKram

2013-02-27 @ 10:35:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...