Gårdagen

Typiskt att min mobil inte ville skicka bilderna till datorn igår kväll när jag kom hem. Så jag får skriva inlägget idag istället. 
 
Det var en tuff dag igår med mycket tårar. På kvällen skulle jag träffa två vänner från ett gammalt jobb. Ena vännen har också gått igenom en kris, så det blev mycket tårar, men även skratt. Var en väldigt fin kväll! Tack mina fina vänner J och S! Ni frågade om Emil och jag berättade! Kändes så skönt! 
Innan middagen kände jag att jag behövde åka till kyrkogården, så Niklas skjutsade mig dit när han kom hem från jobbet, och sen körde han mig in till stan! Men fick minsann ta tunnelbanan hem! ;) 

 
 
 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...