Fredag

Idag vid lunch skulle jag börja skriva ner matlistan för nästa vecka, men så tyckte jag att magnettavlan jag köpte igår var lite ful så jag ville åka och byta den. Niklas tyckte såklart att det var superonödigt! :) 
 
Så fyra timmar senare kommer jag hem med samma magnettavla och några påsar till med nya inköp! :) De andra magnettavlorna hade också lite olika märken på sig, och då var den jag redan valt ut finast, det syntes ändå inte så mycket! 
 
Jag träffade även J så vi käkade lunch tillsammans! Mysigt! 
 
Där emellan har det varit lite tårar och lite skratt! Känner mig inte som den stabilaste människan på denna gjord! Ena stunden gråter man och ena stunden känns det rätt ok. 
 
Men här kommer mitt första bildkollage, som jag gjort på blogg.se, fungerade inte sådär superbra, men jag ska väl lära mig! Det som inte finns med på tavlan är en till magnettavla som jag köpte igår fast utan veckodagarna! 
 
Det blev lite mer pyssel och lite fynd på Monki. 
 
T-shirten med trycket "And so the story goes" tyckte jag passade bra till mig! 
 
 
Kommentarer
Carro

Åh typiskt med tavlan å typiskt dig å åka å byta ;)
Kram

Svar: Förstår inte vad du menar!! :)
Josefina Elma

2013-02-22 @ 19:03:01
URL: http://www.mrsnoname.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...