Dagens middag!

Blev en snabbmiddag idag! Gott!
 
Ni som känner mig, vet att jag och Niklas har varit dåliga på att laga mat den senaste tiden. Så det är ett stort framsteg varje gång vi orkar laga mat hemma. Ett steg i rätt riktining. För innan jag blev gravid älskade jag att laga mat. Sen när jag blev gravid kunde jag knappt öppna kylskåpet utan att drabbas av akut illamående. Efter allt som hänt oss med Emil så har vi inte orkat laga mat, utan köpt hem mat istället, eller ätit hos någon när och kär. 
 
 
 
 
Färsk pasta med kalkon, lök och färdig smaksatt creme fraiche (rostad vitlök och timjan) och så en liten stackars avokado också. Ett tappert försök att få i sig lite grönsaker! 
 
 
Kommentarer
Marielle

Ser väldigt gott ut :)

2013-02-21 @ 20:18:38
Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Tack tack ;)

2013-02-21 @ 20:49:08
URL: http://idamli.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...