Praktiskt

Tidigare har jag varit lite emot att beställa saker på internet, men vi har på senare tid beställt vardagsrumsbord, matta till vardagsrummet och barnrummet, möbler och lampor till barnrummet, kläder till Arvid. Mycket praktiskt måste jag säga! :) 
 
MEN, vi har haft lite otur med rabatter och erbjudanden. Beställer en dag och nästa dag så är det ett erbjudande på den hemsidan eller på just den varan vi beställt. Eller så är det ett erbjudande och när vi väl ska beställa så finns inte varan längre eller att erbjudandet är borta. 
 
Igår hämtade Niklas hem den första klädleveransen till Arvid från Ellos. Vi beställde storlek 68, men bodysarna var inte så stora som vi trodde, medans en tunnare overall var i samma storlek med större. Tänk vad det kan skilja mellan olika märken. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Sara

Ja, det är något man märker - hur mycket det kan skilja mellan olika märken - men sen blir du expert på det också :)

Jag är fortfarande lite avigt inställd på att beställa över nätet, jag gillar att gå och testa saker samt att jag kan gå till en butik ifall det skulle vara något fel på varan, men får se om jag kanske också ändrar mig ;)

2013-12-18 @ 15:13:53
Amanda

Det där med storlekar är verkligen himla svårt! Jag brukar alltid ta några storlekar större än vad som passas, just för att vara säker på att det inte är för smått!:-)
Kram!

2013-12-19 @ 01:13:27
URL: http://aochmflyttarin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

josefinaelma.blogg.se

Det var en gång...